دفاع مقدس بخش مهمی از میراث‌ معنوی کردستان است


دفاع مقدس بخش مهمی از میراث‌ معنوی کردستان است

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کردستان گفت: دفاع مقدس بخش مهمی از میراث معنوی استان است که باید به نسل های کنونی و آینده منتقل شود.

به‌گزارش میراث‌آریا و به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کردستان منصور مهرزاد روز شنبه ٣٠ دی‌ماه ١٤٠٢ در دیدار با مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کردستان اظهار کرد: بخشی از تاریخ کردستان به دوران رشادت‌های انسان‌های بزرگی در دوران دفاع‌مقدس برمی‌گردد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کردستان افزود: ضروری است با برنامه‌ریزی درست، اقدامات شایسته‌ای را برای معرفی استان به‌ویژه در حوزه گردشگری دفاع‌مقدس انجام داد.

او با اشاره به نقش یادمان‌های دفاع مقدس در گردشگری عنوان کرد : این یادمان‌ها سالانه میزبان زائران بسیاری هستند و می‌توانند نقش مهمی در توسعه صنعت گردشگری داشته باشند.

مهرزاد یادآور شد: می‌توان با همکاری و هم‌افزایی بیشتر میان این دو مجموعه در راستای معرفی سلحشوران، تبیین فداکاری، مقاومت و پاسداشت فرهنگ غنی ایثار و شهادت کردستان و انتقال آن به گردشگران و زائران سایر استان‌ها و خارج از کشور گام برداریم.

انتهای پیام/

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید