نمایشگاه گردشگری تهران بهترین فرصت برای معرفی ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری و گردشگری گیلان است

نمایشگاه گردشگری تهران بهترین فرصت برای معرفی ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری و گردشگری گیلان است

نشست هماهنگی حضور استان گیلان در هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران و اجرای هرچه بهتر این رویدادها با حضور روسای جوامع و انجمن‌های حرفه‌ای گردشگری استان در رشت برگزار شد.

به‌گزارش میراث‌آریا و به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان گیلان، نشست هماهنگی حضور استان گیلان در هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران روز یکشنبه ۲۴ دی ماه ۱۴۰۲ برگزار شد.

ضرورت همبستگی فعالان گردشگری گیلان برای بهره‌برداری از مزیت‌های نمایشگاه گردشگری تهران

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان گیلان اظهار کرد: نمایشگاه گردشگری فرصت ارزشمندی برای آشنایی فعالان و متخصصان حوزه گردشگری کشور است.

ولی جهانی ادامه داد: اداره‌کل میراث‌فرهنگی استان در نظر دارد همانند سال‌های گذشته، پرقدرت و فعال در این نمایشگاه شرکت کند، از آنجایی که برگزاری این نمایشگاه تاثیر بسزایی در رشد صنعت گردشگری استان دارد، باید نگاه جدی و عمیقی به آن شود.

او تصریح کرد: یکی از راه‌های مقابله با بسیاری از چالش‌های موجود در استان توجه به صنعت گردشگری است.

در این نشست روسای جوامع و انجمن‌های حرفه‌ای گردشگری استان گیلان در خصوص نحوه حضور فعالان گردشگری استان گیلان در هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران بحث و تبادل نظر کردند.

بر اساس آخرین برنامه‌ریزی‌های معاونت گردشگری استان گیلان مقرر شد با رویکرد گردشگری خوراک از بازدیدکنندگان پذیرایی کنند.

هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران از ۲۳ تا ۲۶ بهمن سال جاری در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید