ثبت ۳۰ جشنواره و رویداد از استان آذربایجان شرقی در سامانه تقویم رویدادهای گردشگری کشور


ثبت ۳۰ جشنواره و رویداد از استان آذربایجان شرقی در سامانه تقویم رویدادهای گردشگری کشور

معاون گردشگری میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان آذربایجان شرقی پنجشنبه ۹ آذر ۱۴۰۲ از ثبت ۳۰ جشنواره و رویداد از استان آذربایجان شرقی در سامانه تقویم رویدادهای گردشگری کشور از ابتدای سال ۱۴۰۲ تا به امروز خبر داد.

به گزارش میراث آریا به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان آذربایجان شرقی، علیرضا بایرام‌زاده از ثبت ۳۰ جشنواره و رویداد از بین آثار ملموس و ناملموس استان آذربایجان شرقی در سامانه تقویم رویدادهای گردشگری کشور از ابتدای سال ۱۴۰۲ تا ۸ آذر ۱۴۰۲ خبر داد.

معاون گردشگری میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان آذربایجان شرقی افزود: همه این جشنواره‌ها و رویدادهای ثبت شده در سامانه تقویم رویدادهای گردشگری کشور، لوح و گواهینامه ثبت با امضای علی اصغر شالبافیان معاون گردشگری وزارت میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی دریافت کردند.

او افزود: برخی از مهمترین جشنواره ها و رویدادهای ثبت شده در سامانه تقویم رویدادهای گردشگری کشور شامل: کباب شهرستان بناب، ورنی شهرستان اهر، زعفران شهر بنابِ شهرستان مرند، نان سنتی یوخا در شهرستان کلیبر و چاپ باتیک شهرستان اسکو هستند.

انتهای پیام/

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید