بازدید کارشناسان نظارت ادارات کل میراث‌فرهنگی کشور از زائرسرای آستان قدس رضوی


بازدید کارشناسان نظارت ادارات کل میراث‌فرهنگی کشور از زائرسرای آستان قدس رضوی

مدیر کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی گفت: کارشناسان نظارت ادارات کل میراث‌فرهنگی و گردشگری کشور از زائرسرای آستان قدس رضوی بازدید کردند.

به گزارش میراث ‌آریا به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان رضوی، سید جواد موسوی امروز پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ با اعلام این خبر افزود: زائرسرای رضوی ۲هزار نفر شب اقامت دارد که با کمترین هزینه از زائران میزبانی می‌کند.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی ادامه داد: این مجموعه در فاصله سه کیلومتری حرم مطهر رضوی قرار دارد و امکاناتی از جمله رستوران، کافی‌شاپ، فضای بازی کودکان، دارالشفا و سرویس رفت و برگشت به حرم مطهر در نظر گرفته شده است.

او تصریح کرد: شهروندان از سراسر کشور می‌تواند از طریق سامانه تلفنی ملی ۱۴۶۰ و اینترنتی به آدرس zaer.razavi.ir اقامت در زائرسرای رضوی را رزرو کنند.

موسوی گفت: آستان قدس رضوی در اسکان زائران کم درآمد نقش پررنگی داشته و توانسته با ایجاد زائرشهر رضوی و زائرسرای رضوی در أین زمینه گام‌های مهمی بردارد.

زائرسرای رضوی در خیابان چمن مشهد قرار دارد و توسط موسسه موقوفه خدمات زائر رضوی، زیر مجموعه بنیاد کرامت استان قدس رضوی مدیریت می‌شود.

نخستین نشست کارشناسان نظارتی و ارزیابی ادارات کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان‌های کشور طی روزهای چهارشنبه و پنجشنبه ۱۹ و ۲۰ اردیبهشت ماه جاری در مشهد در حال برگزاری است.

انتهای پیام/

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید