برگزاری تور گردشگری روایت پیشرفت شهر قم


برگزاری تور گردشگری روایت پیشرفت شهر قم

به مناسبت ۲۷ اردیبهشت، روز جهانی فناوری‌های ارتباطی و روابط‌عمومی، تور گردشگری روایت پیشرفت شهر قم با حضور مدیران و مسئولان روابط‌عمومی دستگاه‌ها و نهادهای اجرایی استان قم به میزبانی اداره‌کل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم برگزار شد.

به‌گزارش میراث‌آریا، مدیران روابط‌عمومی دستگاه‌ها و نهادهای اجرایی در ابتدای این تور، ضمن زیارت مضجع نورانی کریمه اهل‌بیت(ع) و برگزاری آیین خطبه‌خوانی، ضریح مطهر حرم حضرت فاطمه معصومه(س) را غباروبی کردند.

سخنرانی سید محمد آقامیری استاندار قم در جمع مسئولان و مدیران روابط‌عمومی دستگاه‌ها و نهادهای استان در حرم بانوی کرامت از دیگر برنامه‌های این تور بود.

مدیران روابط‌عمومی استان قم در ادامه بخش‌های این تور نیز از طرح‌های شهری همچون ایستگاه شهید مطهری و خط یک مترو قم، طرح بهسازی هسته مرکزی شهر شامل میدان شهید مطهری و محله قم‌نو و در پایان نیز از شهربازی سرزمین شادی واقع در بوستان فدک، میدان ۷۲تن بازدید کردند.

همچنین بازدید از طرح‌های شهری نظیر باغ‌مزار مشاهیر و طرح‌های سامان‌دهی و بازآفرینی هسته مرکزی شهر از دیگر برنامه‌های تور مذکور بود.

طرح شهربازی سرزمین شادی واقع در بوستان فدک یکی از طرح‌های شهرداری قم در حوزه نشاط اجتماعی است که ایام دهه کرامت به‌ صورت رسمی افتتاح می‌شود.

انتهای پیام/

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید