مدیرکل میراث‌فرهنگی هرمزگان پاسخگوی مردم در سامانه سامد شد


مدیرکل میراث‌فرهنگی هرمزگان پاسخگوی مردم در سامانه سامد شد

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی هرمزگان روز دوشنبه ۱۹ خرداد با حضور در محل سامانه ارتباط مردمی دولت (سامد) استانداری، به صورت مستقیم پاسخگوی تماس‌ها، سؤالات و درخواست‌های مردمی شد.

به گزارش میراث‌آریا، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی هرمزگان روز دوشنبه ۱۹ خرداد با حضور در محل سامانه ارتباط مردمی دولت (سامد) استانداری، به صورت مستقیم پاسخگوی تماس‌ها، سؤالات و درخواست‌های مردمی شد.

این حضور در راستای اجرای نظام‌نامه مدیریت ارتباطات مردمی و نیز تبیین مصادیق حقوق شهروندی انجام شد.

در جریان این ارتباط تلفنی، شهروندان و فعالان حوزه میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مسائل، مطالبات، پیشنهادات و مشکلات خود را مستقیماً با مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی هرمزگان مطرح کردند و راهکارهای لازم از سوی او ارائه شد.

محمد محسنی مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی هرمزگان با تأکید بر اهمیت تقویت ارتباط بی‌واسطه میان مردم و مسئولان گفت: سامانه سامد بستر مناسبی برای شنیدن صدای مردم و تسهیل فرآیند رسیدگی به دغدغه‌های جامعه هدف به ویژه در بخش‌های میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی است.

او افزود: بی‌تردید دریافت مستقیم نظرات و درخواست‌های مردم، زمینه‌ساز تصمیم‌گیری دقیق‌تر و کارآمدتر در سطح مدیریت استانی خواهد بود.

انتهای پیام/

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید