گروه: آشپزی
تاریخ: ۸:۴۰ :: ۱۳۹۶/۰۸/۲۴
۹ عادت صبحانه ای که موجب افزایش وزن می شوند

به گزارش راهنمای سفر من به نقل از پارس نیوز، اگر هدف شما کم شدن وزن هست خوردن یک صبحانه‌ی مطلوب و متعادل مسیری عالی برای آغاز هست.   خوردن غذاهای بسته‌بندی‌شده باوجودی که غذاهای بسته‌بندی‌شده‌ی سالمی برای صبحانه وجود دارد ولی غذاهای خانگی مسیر خوب تری هست تا اطمینان یابید غذایی با قند   […]

به گزارش راهنمای سفر من به نقل از پارس نیوز، اگر هدف شما کم شدن وزن هست خوردن یک صبحانه‌ی مطلوب و متعادل مسیری عالی برای آغاز هست.
  9 عادت صبحانه ای که موجب افزایش وزن می شوند
خوردن غذاهای بسته‌بندی‌شده

باوجودی که غذاهای بسته‌بندی‌شده‌ی سالمی برای صبحانه وجود دارد ولی غذاهای خانگی مسیر خوب تری هست تا اطمینان یابید غذایی با قند   باوجودی که غذاهای بسته‌بندی‌شده‌ی سالمی برای صبحانه وجود دارد ولی غذاهای خانگی مسیر خوب تری هست تا اطمینان یابید غذایی با قند و سدیم زیاد نخواهید داشت.

نخوردن صبحانه‌ی کافی

خوردن یک صبحانه‌ی مقوی تمام با پروتئین و چربی‌های سالم می‌تواند موجب گردد تمام صبح احساس حرکتی برخوردار باشید. نخوردن صبحانه‌ی قدر کفایت موجب می‌شود سریع‌تر احساس گرسنگی کنید و برای ناهار به سراغ وعده‌های غذایی بزرگ‌تر بروید.

نخوردن صبحانه

لذت بردن از یک صبحانه‌ی سالم موجب حرکت بودن شما در طول روز خواهد گردید.

خوردن یک وعده با کربوهیدرات زیاد

کربوهیدرات به مفهومی انرژی این ماده‌ی مغذی قسمت ارزشمندی از یک رژیم غذایی ولی مثل چیزهای دیگر ضروری هست در استفاده کربوهیدرات‌ها نیز متعادل باشید. گاهی وعده‌ی صبحانه‌ی شما کربوهیدرات زیاد بسیاری دارد. شاید خوراکی‌هایی که به نظر شما سالم و متعادل می باشند زیادتر از انتظارتان کربوهیدرات برخوردار باشند. با افزودن کمی پروتئین مثل تخم‌مرغ یا مغزها به صبحانه‌ی خود آن را یک وعده‌ی سالم و متعادل کنید. ..
  9 عادت صبحانه ای که موجب افزایش وزن می شوند استفاده از روغن زیاد وقت پخت تخم‌مرغ

انتخاب کم وزن آشپزی ناسالم

تخم‌مرغ گزینه‌ی انتخابی مطلوبی برای یک صبحانه‌ی تند و سالم می‌باشد، اگر با روغن یا کره‌ی زیاد تامین نشود و روی آن پنیر نریزید. آ شاید دوست برخوردار باشید صبحانه‌ی شما سیاره و روغن بسیاری برخوردار باشد ولی این صحیح نیست.

به مواد افزودنی توجه نمی‌کنید

افزودن کمی طعم‌دهنده روی صبحانه‌ی شما آن را لذیذتر می‌کند ولی زیاده‌روی در آن، مثل ریختن پنیرهای زیاد، می‌تواند کالری بسیاری به غذای شما اضافه کند.

به ظرفیت غذا توجه نمی‌کنید

حتی قدر زیاد یک وعده‌ی غذایی با مواد مغذی زیاد هم زیاد هست و می‌تواند در هدف شما برای نیل به وزن

خوردن قهوه با خامه و شیرین‌کننده‌ی زیاد

حتی قدر زیاد یک وعده‌ی غذایی با مواد مغذی زیاد هم زیاد هست و می‌تواند در هدف شما برای نیل به وزن متناسب تداخل احداث کند. درحالی‌که خود قهوه هیچ کالری ندارد ولی شکر