گروه: بلیط
تاریخ: ۱۷:۰۳ :: ۱۳۹۷/۰۸/۱۶

ورزش سه: حمیدرضا گرشاسبی مدیرعامل پرسپولیس در صحبت با خبرنگار شبکه خبر در مورد بازی روز شنبه سرخپوشان برابر کاشیما و آخرین شرایط ورزشگاه آزادی گفت: در روز شنبه باید همه کوشش کنیم تا جام در خانه بماند. به ویژه در ورزشگاه آزادی. وی در مورد شرایط بلیت فروشی و مشکلاتی که در این زمینه […]

ورزش سه: حمیدرضا گرشاسبی مدیرعامل پرسپولیس در صحبت با خبرنگار شبکه خبر در مورد بازی روز شنبه سرخپوشان برابر کاشیما و آخرین شرایط ورزشگاه آزادی گفت: در روز شنبه باید همه کوشش کنیم تا جام در خانه بماند.

به ویژه در ورزشگاه آزادی.

وی در مورد شرایط بلیت فروشی و مشکلاتی که در این زمینه به وجود آمده بود، توضیح داد: این مبحث به علت علاقه طرفداران پرسپولیس هست و چون بچه ها خوب درخشیدند و با تمام محرومیت ها تیم به فینال رسیده، از لحظه باز شدن سایت بالای یک میلیون و پانصد هزار نفر وارد سایت گردیدند و سروری که بتواند پاسخ بدهد را در اختیار نداشتیم. ۸

بر این کار همه نظارت می کردند و ساعت ۲:۳۰ صبح گفتند که بلیت ها تمام شده هست و ۶۰ هزار بلیت به فروش رسیده شده هست. از عزیزانی که موفق به خریداری بلیت شده اند، خواهش می کنم که قطعا با کارت بیایند.

مدیرعامل پرسپولیس در مورد نگرانی هایی که در مورد حضور بیشتر از حد طرفداران و آنهایی که بلیت ندارند، وجود دارد، افزود: اول باید معذرت خواهی از طرفداران کنم و شرمنده آنان هستم. به وزیر گفتم اگر استادیوم ۵۰۰ هزار نفری هم بود پرسپولیسی ها پر می کردند.

تیم مربوط به آنان هست و من و بقیه کارمندان آنان هستیم. خود عزیزانی هم که بلیت گرفته اند، در ورزشگاه احساسی نشوند، چون پرسپولیس توان محرومیت زیادتر ندارد تا خریدهای جدید هم اضافه گردند تا این بچه های مظلوم ما که عارضه دیدگی بسیاری دارند و سربازان تنها هستند، موفق گردند. امید دارم ناآگاهانه کاری صورت نگیرد تا پرسپولیس محروم گردد.

وی در مورد اینکه چه تمهیدانی اندیشیده شده برای افرادی که بدون بلیت قصد دارند وارد ورزشگاه گردند، عنوان نمود : در کمال خوشبختی گیت ها به گونه ای تعبیه شده که یک نفر زیادتر توان ندارد وارد گردد و افرادی که بلیت دارند بعد از تطابق چهره وارد گیت می گردند.

پس خواهش می کنیم آنان که بلیت ندارند به ورزشگاه نیایند.