گروه: اخبار
تاریخ: ۲۲:۲۱ :: ۱۳۹۶/۰۹/۰۹
کاهش ۴۰ درصدی ترانزیت کشور در سال ۹۵ نسبت به سال ۹۲

به گزارش راهنمای سفر من به نقل از ایسنا، یونس آقاسی جاوید امروز در نخستین جلسه مشترک انجمن های استانی حمل و نقل بین المللی کشور به میزبانی خراسان در انجمن صنفی شرکت های حمل و نقل خراسان رضوی برگزار گردید، بیان کرد: بانک مرکزی مکلف هست تا از قسمت ما با تسهیلات خود پشتیبانی کند […]

به گزارش راهنمای سفر من به نقل از ایسنا، یونس آقاسی جاوید امروز در نخستین جلسه مشترک انجمن های استانی حمل و نقل بین المللی کشور به میزبانی خراسان در انجمن صنفی شرکت های حمل و نقل خراسان رضوی برگزار گردید، بیان کرد: بانک مرکزی مکلف هست تا از قسمت ما با تسهیلات خود پشتیبانی کند ولی بانک مرکزی گمان می کند که پشتیبانی یعنی وام کم بهره پرداخت کردن. 

 

  مسئول قسمت امور حقوقی انجمن شرکت های حمل ونقل بین المللی ایران با اظهار اینکه بحث نوسازی دست کم به سود شرکت هاست، اضافه کرد:  متاسفانه با شرایط و معضلات موجود ترانزیت که ضروری هست مبدل به روال زیاد مطلوبی جهت مرجع درآمدی می گردید، از بین رفته هست. 

  عضو هیات مدیره شرکت ترمینال شرکت های حمل و نقل بین المللی اهتمام کرد: این عوامل تاثیر منفی بر کل پروسه های اقتصادی دارد و اقتصاد کشور را تحت الشعاع قرار داده هست.  

 

  مسئول قسمت امور حقوقی انجمن شرکت های حمل ونقل بین المللی ایران اضافه کرد: در مورد مبحث ترانزیت مرکز تحقیات و پیشرفت وجود ندارد تا سایر اجزای تشکیل دهنده سامانه اقتصادی کشور با یکدیگر در تناسب باشند و فرایندهای اداره نیروهای متفاوت ترانزیت را پیشرفت دهند. 

این مطلبو از دست ندید!  هیث لجر، جوکری که دیگر نمی خندد!

آ  آقاسی جاوید اظهار کرد: انجمن های صنفی شرکت های حمل و نقل تمام کوشش خود را برای توسیع ترانزیت انجام داده اند و صرفا مانع آنان بعضی از دیدگاه های محدودکننده ترانزیت در بدنه دولت هست.

عضو هیات مدیره شرکت ترمینال شرکت های حمل و نقل بین المللی اهتمام کرد: بعنوان نمونه در اعمال مقررات و مقررات مرتبط به ترانزیت در کشور بصورت تنگ نظرانه عمل می شود و ترانزیت بعضی کالاها مثل مشروبات الکلی و گوشت خوک و…   از کشور منع شده بوده و کالاهایی که ممنوعیت شرعی به کشور دارند.

مسئول قسمت امور حقوقی انجمن شرکت های حمل و نقل بین المللی ایران دنبال کرد: قسمت دیگر موانع ما به محدودکننده های هنگامی بازمی شود.

آ

آقاسی جاوید در مورد حقوق ورودی زیاد بالا ترانزیت در کشور اظهار کرد: در کشور حقوق ورودی دست کم ۲۵ درصدی بر کالاها دارد و بالاترین رنج حقوق ورودی کالاهای وارداتی جهان هست.

  مسئول قسمت امور حقوقی انجمن شرکت های حمل و نقل بین المللی ایران اظهار کرد: دولت به حقوق ورودی کالاهای وارداتی بعنوان مرجع درآمد می نگرد از انجایی که در دنیا حقوق ورودی برای پشتیبانی از صنعت ها درونی بصورت موقت وضعیت می شود.

انتهای پیام