لاغری بدون عوارض

0
اشتراک

لاغری بدون عوارض

به گزارش راهنمای سفر من به نقل از شفاف، بر اساس تحقیقات، ۴ کلید طلایی برای وزن کم کردن به ترتیب زیر می‌باشد: 1.کاهش مصرف کربوهیدارت۲٫ قطع مصرف چربی‌های مضر و جایگزین کردن روغن‌های ضروری برای لاغری۳٫ کاهش اشتها۴٫ افزایش تحرک با تمرکز روی این ۴ کلید طلایی، می‌توانیم به راه حل‌هایی طلایی نیز دست پیدا کنیم. ورزش کردن :  تمرین ورزشی بهترین راه برای کاهش وزن، بدون عوارض است. حتی در کنار رژیم‌های غذایی موثر هم به افراد توصیه می‌شود، از فوائد ورزش بهره ببرند. ورز‌ش‌های هوازی مانند دویدن، ایروبیک، دوچرخه سواری، پیاده روی و شنا برای کاهش وزن بسیار موثر می‌باشند. ورزش کردن با بالا بردن میزان سوخت و ساز بدن و افزایش فشار خون و همچنین افزایش فعالیت ماهیچه‌ها منجر به کالری سوزی در بدن می‌شود و چربی‌های بدن را از ببین می‌برد. مصرف فیبر : به جای گرسنگی کشیدن که بر کاهش وزن هیچ تاثیری ندارد و بدن را آماده‌ی پراشتهایی و ولع برای خوردن بیشتر در ساعات آینده می‌کند، از خوراکی‌های فیبردار، که می‌توانند تا مدت‌های طولانی شما را سیر نگه دارند، استفاده کنید.موادی مانند خیار، آووکادو، انبه، سیب، کلم بروکلی و هندوانه هم دارای کالری پایین و فیبر بالایی هستند و هم بدون شکر می‌باشند. این مواد همچنین نیاز بدن به ریز مغذای‌ها را تامین می‌کنند و به دلیل آب‌دار بودن، بدن را هیدراته نگه می‌دارند.(میوه‌های مفید برای داشتن پوستی درخشان)  میوه بخورید و لاغر شوید : یک وعده از روز را به خوردن میوه اختصاص دهید.میوه‌ها سرشار از ویتامین، فیبر، آب، مواد معدنی و هر آنچه که برای سلامتی بدن لازم است، هستند. میوه‌هایی مانند پرتقال، سیب، آناناس، هویج و خیار به شما در لاغر شدن کمک می‌کنند، بدون اینکه عوارضی برایتان پیش بیاورند. میوه‌ها با داشتن میزان بسیار کمی کالری و آب زیاد از پرخوری و ریزه خواری در طول روز جلوگیری می‌کنند. شکر و شیرینی را حذف کنید : با قطع مصرف شکر و خوراکی‌های دارای شکر مثل شیرینی، شکلات و نوشابه، می‌توانید مقدار قابل توجهی از کالری دریافتی روزانه‌ی خود را کاهش دهید. مصرف این خوراکی‌ها هیچ لزومی ندارد و نه تنها به سلامتی شما چیزی اضافه نمی‌کنند، بلکه عوارض خطرناکی مثل چاقی و بیماری‌های قلبی را به دنبال خواهند داشت.  غذاهای پرکالری را حذف کنید : غذاهایی مانند انواع ساندویچ، پیتزا و غذاهای فست فود سرشار از روغن و چربی‌های اشباع و مضر می‌باشند که مصرفشان در مدت زمان کوتاهی می‌تواند به سرعت شما را چاق کند. این غذاها را کمتر مصرف کنید یا به طور کلی از رژیم روزانه‌ی خود حذف کنید.با این کار میزان کالری مصرفی شما کاهش می‌یابد و به سرعت و بدون عوارض جانبی لاغر خواهید شد. لازم به ذکر است که این غذاها علاوه بر چاقی، خطر بروز سرطان و انسداد عروق را نیز در پی دارند.

0
موفقیت

موفقیت از آن شماست

راه کار های نو برای رسیدن به موفقیت
کلیک کنید
تبلیغات

محل تبلیغ شما

تبلیغات

مطالب مرتبط

ارسال دیدگاه

لطفا دیدگاهتان را مرتبط با مطلب بالا ارسال نمایید، پر کردن فیلد های ستاره دار الزامی می باشد.