گروه: آشپزی
تاریخ: ۱۹:۳۶ :: ۱۳۹۶/۱۱/۲۱
سالاد رژیمی ویژه لاغری و کاهش وزن

به گزارش راهنمای سفر من به نقل از  گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان؛ ؛ یکی از وعده هایی که روزانه صرف می کنیم، شام خواهد بود که بیشتر افرادی که در پی کاهش وزن خود هستند، ترجیح می دهند که سالاد میل کند. در این مقاله طرز تهیه یک سالاد رژیمی را آماده کرده ایم. […]

به گزارش راهنمای سفر من به نقل از  گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان؛ ؛ یکی از وعده هایی که روزانه صرف می کنیم، شام خواهد بود که بیشتر افرادی که در پی کاهش وزن خود هستند، ترجیح می دهند که سالاد میل کند. در این مقاله طرز تهیه یک سالاد رژیمی را آماده کرده ایم. چاقی یکی از معضلات جامعه امروزی خواهد بود که در پی آن مریضی قلبی و دیابت نیز خواهد بود.

سالاد آووکادو و تن ماهی برای کاهش وزن

این سالاد در بر دارنده آووکادو یکی از سالم ترین مواد غذایی هست که شما همیشه توان دارید آن را بخورید، همچنین آووکادو مغذی‌ترین میوه دنیا شمرده می‌شود؛ سرشار از آنتی‌اکسیدان‌هاست و با سرطان، آرتروز و حتی آب‌مروارید مقابله می‌کند.

این میوه علی رغم اینکه کالری بالایی دارد اما به سبب خاصیت شگفت آور و فیبر بالایی که دارد باعث چاقی و اضافه وزن نمی توان و پس از خوردن آن احساس خوبی به شما دست می دهد.

ماهی تن یکی دیگر از اجزای این سالاد ضد چاقی و کاهنده چربی هست، ماهی تن در بر دارنده اسیدهای چرب امگا ۳ هست که برای بدن ضروری هست.

این مطلبو از دست ندید!  طرز تهیه کیک هویج برای عصرانه

کافی هست، آووکادو را خرد کرده،ماهی تن، کرفس، پیاز، سیب و گردو را به آن اضافه کرده و خوب مخلوط کنید، پس از آن آب ترشی یا آبلیمو، خردل، زیره و نمک و فلفل را به آن اضافه کنید، این سالاد را تا یک هفته توان دارید در یخچال حفظ کنید.

مواد لازم برای تهیه شام رژیمی خوش طعم برای کاهش وزن

سالاد رژیمی ویژه لاغری و کاهش وزن

-۲ عدد کنسرو ماهی تن
-یک عدد آووکادو دست یافته
-نصف فنجان کرفس خرد شده
-نصف فنجان پیاز خرد شده
-نصف سیب قرمز خرد شده
-نصف فنجان گردو خرد شده
-یک قاشق غذاخوری آب ترشی یا آب لیمو
-یک قاشق چایخوری شوید خشک
-نصف خردل
-نصف چایخوری زیره
-نمک و فلفل

طرز تهیه شام رژیمی برای کاهش وزن

زیادتر بخوانید: طرز تهیه غذایی خارق العاده برای دیابتی‌ها

مرجع:برنا