
به گزارش راهنمای سفر من به نقل از افکارنیوز، به استناد این پیشنهاد زین پس در شهرآورد تیم میزبان ۹۰ درصد از سکوهای استادیوم را به خود اختصاص خواهد داد و تیم میهمان تنها مالک ده درصد از سکوهای استادیوم خواهد گردید. سال های سال و شاید خوب تر است بگوییم دهه هاست که در […]
به گزارش راهنمای سفر من به نقل از افکارنیوز،
به استناد این پیشنهاد زین پس در شهرآورد تیم میزبان ۹۰ درصد از سکوهای استادیوم را به خود اختصاص خواهد داد و تیم میهمان تنها مالک ده درصد از سکوهای استادیوم خواهد گردید.
سال های سال و شاید خوب تر است بگوییم دهه هاست که در بازی استقلال و پرسپولیس تماشاگران دو تیم به صورت برابر حجم های سکوهای استادیوم آزادی را به خود اختصاص می دهند و این باعث شد هیچ یکی از دو تیم شرایط میزبانی را در این بازی بزرگ به خوبی فهم نکنند! شاید این مسابقه جزء انگشت شمار مسابقات شهرآورد جهان بود که میزبانی هیچکدام از دو تیم در آن به چشم نمی آمد.
انتهای فصل گذشته بود که سازمان لیگ برتر به این نتیجه رسید که در شهرآورد پیش رو کاری کند که تیم میزبان از ۹۰ درصد از حجم سکوهای آزادی بهره ببرد که در کمال خوشبختی این پیشنهاد با موافقت شورای تامین رو به رو شده است.
سعید فتاحی، ریاست کمیته مسابقات در این باره می گوید: این قانونی بود که در شهرآورد بازگشت فصل گذشته اعلام نمودیم و قانون فیفا این قانون را ابلاغ کردیم و شورای تأمین هم تصویب نموده است و برای نخستین بار در بازی رفت این فصل دو تیم که پنجم مهرماه برگزار میشود، اجرایی خواهد گردید. در این دیدار ۹۰ درصد ورزشگاه به استقلالیها تعلق دارد و ۱۰ درصد برای پرسپولیسیهاست که در بازی بازگشت این مبحث بالعکس می باشد تا بتوانیم از سال کنونی قانون در این دیدار ۹۰ درصد ورزشگاه به استقلالیها تعلق دارد و ۱۰ درصد برای پرسپولیسیهاست که در بازی بازگشت این مبحث بالعکس می باشد تا بتوانیم از سال کنونی را در این مورد اجرایی کنیم.
سعید فتاحی در جواب به این سؤال که با اجرای این قانون سکوها چگونه برای طرفداران دو تیم تعیین خواهد گردید؟ گفت: جایگاه را مشخص کردهایم و در مورد بلیت فروشی هم مجری بلیت فروشی تیم میزبان، باید شرایط فروش بلیت الکترونیکی را مهیا کند. برای بلیت فروشی جایگاه پرسپولیسیها نیز، بلیت فروشی الکترونیکی انجام میشود. با این وجود امکان دارد طرفداران بروند و از سهمیه بلیتهای تیم رقیب خریداری کنند که کاری نمیتوان کرد، اما آنان وادار خواهند گردید بین طرفداران تیم رقیب بنشینند. ضمن اینکه اگر تا یک ساعت پیش از آغاز بازی، ۹۰ درصد سهمیه تیم میزبان پر نشود، بلیت فروشی برای تیم میهمان انجام میشود که فکر اینجای داستان را هم کردهایم. هرچند پیشینه نشان داده وقتی بلیتفروشی الکترونیکی است، یک روز پیش از بازی بلیتها به فروش رسیده میشود و از این بابت نگرانی نداریم.