گروه: تجاری
تاریخ: ۱۷:۴۸ :: ۱۳۹۶/۰۲/۱۰

به گزارش راهنمای سفر من به نقل از پایگاه ۵۹۸، «سیدعلی اصغر میرابراهیمی» امروز (یکشنبه) در گفت وگو با ایرنا افزود: در صورت دریافت شکایتی در این زمینه، ضمن عودت عین مبلغ دریافت شده از مشتری، این موضوع در پرونده سوابق متخلف درج شده و در صورت تکرار برخورد شدیدتری خواهد شد. وی با اشاره […]

به گزارش راهنمای سفر من به نقل از پایگاه ۵۹۸، «سیدعلی اصغر میرابراهیمی» امروز (یکشنبه) در گفت وگو با ایرنا افزود: در صورت دریافت شکایتی در این زمینه، ضمن عودت عین مبلغ دریافت شده از مشتری، این موضوع در پرونده سوابق متخلف درج شده و در صورت تکرار برخورد شدیدتری خواهد شد.

وی با اشاره به اطلاع رسانی این تخلف از حدود دو سال گذشته، خاطرنشان کرد: تخلفاتی از این دست در صنف رستوران و سلف سرویس بندرت اتفاق می افتد و بخش عمده ای از شکایاتی که به این اتحادیه می شود، مربوط به خارج از این صنف است.

میرابراهیمی هشدار داد: اگر واحد صنفی آن تخلف را تکرار کرد، اخطار پلمپ داده می شود و برای جریمه و طی مراحل قانونی به سازمان تعزیرات حکومتی معرفی خواهد شد.

** اعتراض به نحوه دریافت ارزش افزوده
رئیس اتحادیه دارندگان رستوران و سلف سرویس همچنین با اشاره به دریافت ۹ درصد مالیات بر ارزش افزوده از مشتریان، بیان داشت: به عنوان مثال از برنج، نوشابه، گوشت و سایر اقلام موجود در سفارشات مشتریان، در هر مرحله از مواد اولیه تا تبدیل شدن به کالای نهایی مالیات بر ارزش افزوده دریافت می شود؛ در این زمینه بارها به مجلس و سازمان امور مالیاتی اعتراض کرده ایم، اما کماکان به همین شیوه دریافت می شود.

به گزارش راهنمای سفر من به نقل از ایرنا، این مسئول پیشتر اعلام کرده بود، مردم در صورت مشاهده چنین تخلفی، می توانند به صورت مکتوب به شماره ۶۶۹۵۰۰۹۹ نمابر ارسال کنند یا موضوع را از طریق شماره تلفن های ۶۶۴۰۸۴۸۹ ، ۶۶۴۹۴۳۱۲ و ۶۶۴۰۴۹۹۱ به اطلاع اتحادیه دارندگان رستوران و سلف سرویس برسانند.